Tak jak w telewizji

Reklamy telewizyjne funkcjonują od lat i można powiedzieć, że mają się dobrze, choć to medium jako podstawowy środek przekazu reklamowego wypierane jest powoli przez internet. W telewizji reklama jest o tyle silna, że trudno jej uniknąć, nie istnieją żadne skuteczne filtry czy coś podobnego – można co najwyżej odejść sprzed ekranu lub też zmienić kanał, ale i w jednym, i w drugim przypadku może okazać się to ruchem niewystarczającym. Twórcy reklamy przeznaczonej do emisji na jednym z kanałów zdają sobie sprawę z podstawowych potrzeb większości ludzi i wiedzą też, że gusta ogółu są do siebie nieco zbliżone. Powstaje więc optymalny produkt, który następnie przycina się do jak najbardziej przystępnych rozmiarów (ramy czasowe) oraz pozbawia zbędnych elementów. Najlepsza reklama to taka, po której uzyskuje się poczucie chęci posiadania danego produktu bądź skorzystania jak najszybciej z prezentowanej usługi. Wywołuje się je poprzez użycie różnych skojarzeń, odpowiednie zagranie na zmysłach, uruchomienie tej właściwej „struny”. Od zawsze pewien prym w zachęcaniu ludzi do czegoś wiodły słodycze, można więc w spotach wykorzystać specjalnie do tego przygotowane krówki reklamowe – rozpływające się w ustach, idealne i doskonałe w smaku. Z całą pewnością obejrzenie ich będzie wiązało się nie tylko z zainteresowaniem produktem, ale też z chęcią spróbowania takich właśnie krówek. Można to wykorzystać na promocjach organizowanych z udziałem jak największej liczby zainteresowanych osób. Takie zagranie, czyli powiązanie rzeczywistości z reklamy z tym, co dzieje się naprawdę, ma wyjątkowo silne oddziaływanie. Koniecznie jednak jedne i drugie krówki muszą zdawać się tym samym produktem, zawód na tle wyglądu czy smaku jest absolutnie niewskazany. Krówki reklamowe okazują się istnieć, więc właściwy przedmiot reklamy także na pewno jest odpowiednio wysokiej jakości – tak działa zastosowana metoda i jest ona jedną z najbardziej skutecznych. Przykładając się do sposobu prezentowania krówek stworzyć można też przekonanie wysokiej dbałości o indywidualne potrzeby klientów. Jeśli degustacja skończy się wywołaniem na ich twarzach uśmiechów jak z reklamy, najprawdopodobniej oznacza to osiągnięcie celu szybko i w stu procentach. Warto jeszcze ów efekt utrwalić, stosując krówki dodatkowo w formie prezentu na wynos. Dlaczego zainteresowani nie mieliby podzielić się z bliskimi tym wspaniałym smakiem? W ten sposób reklama dociera pośrednio też do osób początkowo nie objętych zakresem promocji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *